آماده‌باش منطقه ۵ شهرداری قم در دهه ولایت/ افزایش خدمات در اطراف مسجد مقدس جمکران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از آماده‌باش نیروهای خدمات شهری این منطقه در دهه ولایت خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزهای انجام‌شده، شیفت بندی نیروها در سه شیفت کاری انجام‌شده و تمامی نیروها در همه بخش‌های منطقه پنج به‌صورت شبانه‌روزی و تا پایان دهه ولایت حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به دهه ولایت و افزایش سفرها به شهر قم اظهار داشت: با توجه به افزایش سفرها به شهر قم و تردد مسافران در مسیر حرم تا مسجد مقدس جمکران، منطقه پنج شهرداری اقدامات لازم را برای استقبال و پذیرایی از مسافران را انجام داده است.

وی از آماده‌باش کلیه نیروهای خدمات شهری این منطقه شهری خبر داد و افزود: تمام نیروهای خدمات شهری اعم از نواحی و موتوری و همچنین تخلفات شهری آماده بوده و تمام مرخصی‌ها در این ایام لغو شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزهای انجام‌شده، شیفت بندی نیروها در سه شیفت کاری انجام‌شده و تمامی نیروها در همه بخش‌های منطقه پنج به‌صورت شبانه‌روزی و تا پایان دهه ولایت حضور خواهند داشت.

وی آذین‌بندی به مناسبت دهه ولایت با متن “عید قربان تا غدیر” را موردتوجه قرار داد و گفت: نظافت و پاک‌سازی معابر با نظارت کامل انجام‌شده و تلاش می‌شود منطقه در بهترین شرایط پذیرای مسافران و زائران باشد.

قراچورلوی تأکید کرد: هماهنگی با راهور در خصوص ترافیک و پارکینگ‌های اطراف رینگ مسجد مقدس جمکران نیز انجام‌شده تا مسافران و زائران با کمترین چالش ترافیکی به مقصد رسیده و از پارکینگ‌ها استفاده کنند.