آقای مدیرکل ارشاد قم! فکر می‌کنم به من ظلم شد؛ آنهم در جشنواره‌ سراسری مطبوعات دینی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
صادق چهرقانی از روزنامه نگاران استان قم، در نامه ای به دکتر عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ضمن تشکر از او بابت برگزاری با کیفیت مراسم اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات دینی در شهر قم، انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، متن نامه صادق چهرقانی به دکتر عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به شرح ذیل است:

آقای دکتر عموزاده مدیرکل محترم ارشاد اسلامی استان قم

سلام علیکم

جشنواره سراسری مطبوعات دینی امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه، در شهر قم به کار خود پایان داد و برگزیدگان آن معرفی شدند و لذا بنده حقیر صادق چهرقانی بعنوان یکی از روزنامه نگاران استان قم، به حضرتعالی، بابت مراسم اختتامیه که واقعا با کیفیت خوبی برگزار شد، خسته نباشید و خداقوت می گویم.

همچنین به تمام برگزیدگان این جشنواره که با عشق و علاقه در مسیر حرفه مقدس روزنامه نگاری فعالیت دارند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم موفقیت های شان تداوم داشته باشد.

جناب آقای مدیرکل! قبل از بیان مطلب اصلی این نوشتار، می خواهم چند جمله ای راجع به حضرتعالی بنویسم؛ بنده حقیر که به اذعان بسیاری از همکاران رسانه ای استان، از تملق و چاپلوسی بدور هستم و نظرم را هرچه باشد، بدون نفاق و دو رویی بیان می کنم، واقعا از مدیرکل شدن شما خوشحال شدم، چه آنکه هم شخصیتی علمی و تحصیلکرده هستید و هم شخصیتی متواضع و با اخلاق و به همین جهت به دوران مدیرکلی شما حتما امیدوارم و آرزو می کنم خداوند یاری تان کند.

اما جناب آقای عموزاده! در جشنواره سراسری مطبوعات دینی، گرچه با پسوند دین و اسلام برگزار شد، که همین دین، ظلم و تضییع حقوق شهروندان را حرام می داند، اما فکر می کنم که به بنده حقیر ظلم شد؛ و واقعا فکر می کنم آثار ارسالی از سوی این حقیر به دبیرخانه این جشنواره، مورد کم لطفی یا شاید هم مورد ندیدن واقع شده باشد!!! و لذا امیدوارم به این به این اعتراض بنده رسیدگی کنید.

لینک تمام آثار ارسالی خود به جشنواره مطبوعات دینی را همینجا می گذارم تا خود حضرتعالی که حتما بعنوان یک کارشناس می توانید صاحب نظر باشید، ببینید که این آثار، آیا شایستگی قرار گرفتن در رتبه های جشنواره را داشت یا خیر!

 

راهکارهای صله رحم در ایام شیوع کرونا (منتشر شده در خبرگزاری ایلنا)

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1016238

 

عقلانیت و خردمندی در عزاداری ایام فاطمیه مراجع تقلید و بزرگان قم (منتشر شده در خبرگزاری خبرآنلاین)

khabaronline.ir/news/1477191

 

روزی که بهترین روز قم شد (منتشر شده در پایگاه خبری کارگر ایرانی)

https://iwna.ir/?p=3208

 

کودتای خزنده شهدا در دل ایرانیان (منتشر شده در خبرگزاری ایلنا)

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-973631

 

بُغض و کلاس درس، در دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت (منتشر شده در پایگاه خبری کارگر ایرانی)

https://iwna.ir/?p=3557

 

بهترین بانوان سرزمین من (منتشر شده در خبرگزاری ایلنا)

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1030529

 

در پایان از اینکه خیلی زود و بلافاصله بعد از جلسه اختتامیه، انتقاد و گلایه خود را نسبت به این موضوع بیان کردم، عذرخواهی می کنم اما اگر نمی گفتم نمی توانستم پیش وجدان خود آسوده باشم.

با احترام- صادق چهرقانی