آغاز رسمی پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سراسر ایران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به آغاز رسمی طرح ورزش همگانی در کارخانجات سراسر کشور، گفت: زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار امروز دوشنبه در تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، محمدرضا بهادران افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال ۱۴۰۳ به صورت رسمی در هفته کار و کارگر امروز دوشنبه به صورت نمادین در تمامی کارخانجات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها زده خواهد شد.

وی به اهداف پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار اشاره کرده و ادامه داد: قرار است این پویش در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان کارخانجات و شرکت‌ها اجرا شود و دستور کار قرار گیرد.

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: در فرایند اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز از آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی این استان خبر داد و گفت: این پویش به منظور ارتقای سلامت جسم و روح کارگران تدوین شده است.

جمشید امیدی در مراسم آغاز به کار این پویش در شرکت شیر پگاه اراک در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهند.