آغاز ثبت نام سومین جشنواره ملی مهارت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مهرداد عظیمی گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند درخواست خود را برای دبیرخانه استانی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر کشور ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از آغاز سومین جشنواره ملی مهارت با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

مهرداد عظیمی (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) گفت: سومین جشنواره ملی مهارت در چهار بخش «شناسایی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان مهارت آموزی»، «شناسایی و تکریم خیرین مهارت آموزی»، «انتخاب و معرفی سفیران مهارت و انتخاب» و «معرفی بنگاه‌های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت آموزی» برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد واجد شرایط می‌توانند درخواست خود را برای دبیرخانه استانی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر کشور ارسال کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: کمیته داوری استانی در مرحله نخست با بررسی و ارزیابی اطلاعات دریافتی، انتخاب و معرفی یک نفر برگزیده استانی را به دبیرخانه ستاد معرفی می‌کند.

عظیمی افزود: کمیته داوری کشور از میان افراد پیشنهادی استان‌ها، ۵ نفر را به عنوان برگزیدگان ملی انتخاب و معرفی خواهند کرد. برگزیدگان علاوه بر تقدیر نامه، تندیس مهارت دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است برترین‌های این جشنواره طی مراسمی در هفته ملی مهارت و کارآفرینی اعلام می‌شوند.