فیروزی: نهم دی سالروز میثاق امت با ولایت است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان این نظام همیشه در حال تدارک فتنه علیه این نظام بوده و هستند ولی بصیرت امت ایران اسلامی سبب شده تا نقشه شوم دشمن به شکست بیانجامد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رحمت الله فیروزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی، تاکید کرد: حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«نهم دی روز میثاق امت با ولایت است. یوم الله نهم دی یادآور روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت است. امت عزیز ایران اسلامی در روز ۹ دی سال ۸۸ ثابت کردند که جمله تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد را به درستی معنا کرده و ولایت مداری خود را ثابت کردند.

دشمنان این نظام همیشه در حال تدارک فتنه علیه این نظام بوده و هستند ولی بصیرت امت عزیز ایران اسلامی باعث شده که نقشه شوم دشمن به شکست انجامیده و ان شاءالله این حکومت به حکومت عدل الهی به رهبری حضرت صاحب الزمان عج متصل خواهد شد.

حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد. نهم دی، سالروز میثاق امت شهیدپرور ایران اسلامی با ولایت، گرامی باد.»