همکاری شهرداری‌های قم و پاکدشت تهران رونق می‌گیرد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار پاکدشت تهران گفت: تلاش می‌شود سال 1401 توافقنامه‌ای بین شهر قم و پاکدشت در ابعاد مختلف فنی، عمرانی، مشاوره‌ای، شهرسازی، فرهنگی برای انتقال تجربیات به‌صورت رسمی امضا شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حمیدرضا شیخ ویسی در حاشیه حضور در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در واپسین روزهای سال جاری توفیقی حاصل شد تا با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری قم دیدار و گفت‌وگویی انجام گیرد.

وی با اشاره به اهداف سفر به قم و دیدار با مدیران مجموعه مدیریت شهری، ابراز کرد: این دیدار با هدف انتقال تجربیات و دانش فنی و همکاری بین دو شهر و استفاده از ظرفیت‌های موجود پاکدشت و قم انجام گرفت.

شهردار شهر پاکدشت تهران یادآور شد: تلاش می‌شود سال ۱۴۰۱ توافقنامه‌ای بین شهر قم و پاکدشت در ابعاد مختلف فنی، عمرانی، مشاوره‌ای، شهرسازی، فرهنگی برای انتقال تجربیات به‌صورت رسمی امضا شود.

وی با بیان اینکه پاکدشت در جنوب شرق تهران واقع‌شده و مهد گل و گیاه و صنعت استان تهران محسوب می‌شود تصریح کرد: این شهر از طرفی با تقدیم ۸۰ شهید مدافع حرم از ظرفیت بالای فرهنگی برخوردار است.

شیخ ویسی عنوان کرد: هدف از همکاری و توافقنامه با شهرداری قم رشد و توسعه بیشتر شهر پاکدشت تهران و حرکت روان‌تر بر ریل توسعه است و انتقال تجربیات دوطرفه خواهد بود.