نادری: جمهوری اسلامی یکی از پایه‌های جدی نظم جهانی خواهد بود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در حال حاضر مردمی‌ترین نظام ممکن است که بر پایه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های مردم شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد نادری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان محلات اظهار کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز نشان دادند که هنوز پای کار این نظام و انقلاب مانده‌اند و نشان دادند که جمهوری اسلامی در حال حاضر مردمی‌ترین نظام ممکن است که برپایه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های همین مردمی شکل گرفته است که امروز چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام، شهدا و شهید سلیمانی، گفت: ۴۴ سال پیش جمهوری اسلامی با رشادتهای مردم و رشادتهای همه کسانی که در جبهه‌های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا جبهه‌های علمی تلاش کردند شکل گرفته و تا به امروز دوام آورده و انشاالله این انقلاب مسیر خود را با شکوه و سرعت بیشتر طی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به برکت همین انقلاب امروز نظام ما به جایی رسیده که یکی از پایه‌های تغییر نظم جهانی شده است. نظم جهانی به زودی تغییر خواهد کرد و جمهوری اسلامی یکی از پایه‌های جدی نظم جهانی خواهد بود که این به مدد رشادت‌های همه مردم ایران در همه عرصه‌ها است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی یک قدرت واقعی برای ما آفریده است. امروزه به مدد جوانان در دانشگاه‌ها، به برنامه نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و هوش مصنوعی و عرصه‌هایی که در لبه تکنولوژی و دانش دنیا هستند، دست یافته ایم که پایه‌های قدرت ما هستند ولی مهم‌ترین پایه قدرت ما، شما مردمی هستید که ۴۴ سال پای نظام جمهوری اسلامی ایستادید و هنوز هم ایستاده اید.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب نیز، نسل‌های بعد از شما خواهند ایستاد. آینده بسیار بسیار روشن است و انشاالله از گردنه های موجود نیز عبور خواهیم کرد.

وی افزود: مشکلات گذراست و سپری خواهند شد اما باید به فکر یک آینده روشن بود. آینده‌ای که به فرموده مقام معظم رهبری باید توسط نسل سوم چهارم و پنجم و همین دهه نودی‌ها ساخته شود. انشاالله این امر محقق خواهد شد.

وی گفت: به زودی خواهیم دید که ایران عزیز اسلامی ما یکی از پایه‌های جدی قدرت در آینده بین‌الملل خواهد بود و هر کجا که صحبت از قدرت‌های جهانی است، نام جمهوری اسلامی به یاری امام زمان و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت‌ها و مجاهدت‌های مردم در میان قدرت‌های برتر دنیا برده خواهد درخشید.

مردم شهرستان محلات با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با سر دادن شعارهایی مانند “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر انگلیس”، “مرگ بر منافق”، “مرگ بر فتنه‌گر”، “نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب” و “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری، انقلاب و شهدا، بار دیگر انزجار خود را از توطئه‌های دشمنان انقلاب و ایران اسلامی، اعلام کردند.
در پایان مراسم، راهپیمایان با قرائت قطعنامه ۸ ماده‌ای بر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.