برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی مباحث مرتبط با صندوق‌های بازنشستگی در ایران، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی آموزش داده می‌‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی به همت دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه با حضور اساتید دانشگاه و جمعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

در دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی مباحث مرتبط با صندوق‌های بازنشستگی در ایران، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی، قوانین و مقررات، بودجه، درمان و سلامت، محاسبات بیمه‌ای و چشم انداز صندوق‌ها در برنامه هفتم توسعه مورد تبیین و آموزش قرار می‌گیرد.

علیرضا عسگریان (معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، محمدصادق غلامی (مشاور و سرپرست دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه)، سیدرضا میرنظامی (رئیس پژوهشکده سیاستگذاری فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف)، علی مروی (رئیس اندیشکده کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف)، امیرعباس فضائلی (مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی)، وحید برسیاه (پژوهشگر بیمه‌های اجتماعی) و محمدرضا حوله‌ای (پژوهشگر حوزه محاسبات آکچوئرال) از اساتید این دوره آموزشی هستند.

این دوره با ارائه گواهی معتبر و تخفیف ۵۰ درصدی ویژه کارکنان وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های معتبر در روزهای سیزدهم، چهاردهم، بیستم و بیست و یکم دی ماه جمعا به مـدت ۳۰ ساعت برگزار می شود.