کارخانه فرش«ماندگار پارس کاشان» در آتش سوخت/ ابهام درباره آینده شغلی کارگران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حدود ۵۴ کارگر شاغل در کارخانه فرش ماندگار پارس کاشان واقع در شهرستان آران و بیدگل در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در این واحد تولیدی، موقتا بیکار شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، یک منبع کارگری در شهرستان آران و بیدگل گفت: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه شب گذشته (۳۱ مرداد ماه) کارخانه فرش ماندگار پارس کاشان واقع در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران و بیدگل در جریان حادثه آتش‌سوزی به طور کامل تعطیل شد و حدود ۵۴ کارگر شاغل در آن فعلا بلاتکلیفند.

او در خصوص وضعیت شغلی کارگران بعد از حادثه تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان آتش‌سوزی انبار و بخش‌هایی از خطوط تولیدی این واحد تولیدی به طور کامل تخریب شده‌اند، امکان کار برای کارگران فعلا وجود ندارد و آنان باید تا مشخص شدن وضعیت کارخانه صبر کنند.

او در پایان اضافه کرد: در جریان این آتش‌سوزی کارگران در محل انبار کارخانه حضور نداشتند اما صبح که برای کار وارد کارخانه شدند با دیدن صحنه آتش‌سوزی تلاش کردند آتش را مهار کنند و خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشته است.

گفته می‌شود، خسارات مالی زیادی به کارخانه وارد شده است. علت اولیه حادثه نیز نقص در سیستم برق‌رسانی توسط کارشناسان اعلام شده است.

  • منبع خبر : ایلنا