کارخانه آرد جرعه فعالیت خود را از سر گرفت/ بازگشت به کار ۷۰ کارگر
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
برخی منابع کارگری از آغاز فعالیت کارخانه آرد جرعه واقع در شهرک شاهین شهر استان اصفهان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، واحد تولیدی «آرد جرعه» که از سال ۹۱ به دلیل برخی مشکلات فعالیت تولیدی خود را متوقف کرده، فعالیت خود را با جذب حدود ۷۰ کارگر بیکار شده، از سر گرفته است.

از قرار معلوم این واحد تولیدی که از سال ۵۸ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کار تولیدی خود را در ۵ کیلومتری جاده شاهین شهر روبروی شهرک گلدیس در استان اصفهان آغاز کرد، بعد از چند ین سال به دلیل برخی مشکلات که در زمینه تهیه مواد اولیه تولید داشت، از ادامه فعالیت بازماند و همه کارگران این کارخانه به یکباره بیکار شدند.

طبق اظهارات کارگران؛ مشکلات این کارخانه از سوی نهاد قضایی و برخی مسئولان استانی پیگیری شد و حتی چندین بار حکم به رفع مشکلات کارخانه داده شده بود اما ناکارآمدی و سنگ‌اندازی برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باعث شده بود تعطیلی این کارخانه حدود نه سال طول بکشد.

سیدرضا مرتضوی (استاندار اصفهان) با تایید از سرگیری فعالیت واحد تولیدی «آرد جرعه» گفته است: نه سالی است این واحد تولیدی تعطیل شده که مدیران کارخانه نبود مواد اولیه را از دلایل تعطیلی آن عنوان کرده‌اند و جلسات و نشست‌هایی نیز در این باره برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه آرد جرعه بیکاری کارگران شاغل در آن را در پی داشته است، اضافه کرد: پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات این کارخانه در حال انجام است و بر اساس جلسه‌ای که در این خصوص با حضور مسوولان استانی تشکیل شد و با ورود دستگاه قضا و حمایت سازمان صمت اکنون فعال است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایلنا