پیروزی نیروهای حماس و غزه ارث رزمندگان دفاع مقدس است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان‌الاقصی ارث رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: در این روزها اتفاقات عجیب‌تری از جنس مقاومت رخ داده که از رزمندگان و شهدا به ارث رسیده و حماس حماسه‌ای آفرید که در دنیا ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، سردار سرتیپ احمدرضا رادان در جریان سفر به استان مرکزی و در مراسم یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی این استان که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، افزود: الگوی دفاع مقدس عامل پیروزی‌ حماس و مقاومت در مقابل با اسرائیل جنایتکار است.

وی ادامه داد: حماس عملیاتی را انجام داد که امروز تمامی کسانی که صاحب سبک و ایده نظامی هستند از این اتفاق انگشت تعجب به دهان دارند. رزمندگان حماس از ۷ لایه اطلاعاتی و امنیتی و معابر پیوسته عبور کردند، ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر پیشروی کردند، کشتند و اسیر از دشمن گرفتند، توانستند بازگردند و اسیرها را نیز برگردانند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن صهیونیستی مدعی بود اگر در آسمان سرزمین اشغالی حتی کبوتر هم امکان پرواز ندارد، مگر در چتر اطلاعاتی و دیده‌بانی آنها باشد. اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می‌کشید و مدعی بود هیچ کسی را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آنها نیست.

سردار رادان تصریح کرد: رزمندگان غزه در عملیاتی تمامی جهانیان را متحریر کردند. بر این اساس امروز به مردم غزه مظلوم نمی‌گوییم، بلکه مظلوم مقتدر می‌گوییم، اما به دشمن ظالم ضعیف می‌گوییم و به همین علت هیچ زمانی هیچ رزمنده‌ای در برابر خود مانعی را بزرگ نمی‌داند.

وی به تأثیرپذیری رزمندگان جهان اسلام از یکدیگر اشاره کرده و بیان داشت: رزمندگان حزب‌اله برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان یمن برگرفته از رزمندگان حزب‌اله هستند و این مکتب همواره منتقل کننده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: تا جبهه ظلم و ستمگری و جبهه حق وجود دارد، این حق و باطل همواره روبروی هم قرار دارند. زمانی می‌شود این برابری را تبدیل به قدرت برتر کرد که امام، امت و مکتب در کنار یکدیگر قرار گیرند.

سردار رادان ابراز داشت: در جنگ ۸ سال دفاع مقدس فراموش نمی‌شود که تمامی جهانیان در برابر ایران قرار داشتند و موشک‌ها و هواپیماها و تانک‌های به رژیم بعث اهداء می‌کردند. اما همگی دشمنان در برابر یک شب عملیات که با رمز «یا زهرا» برگزار می‌شد، در تسخیر رزمندگان درمی‌آمدند.

وی اضافه کرد: رزمندگانی که در غرب کشور کوه‌ها را به تسخیر خود درآوردند و در جنوب کشور نیز محورهای مختلف تسخیر عزم و اراده آنها شد و در عملیات‌های کربلاها و والفجرهای مختلف حضور داشتند. این اثر وجودی شهدا است که می‌تواند همگان را به تسخیر و حیرت درآورد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتفاقات ماه آبان در بازه زمانی انقلاب اسلامی گفت: حماسه‌سازی شهید حسین فهمیده، شهید قاضی طباطبایی و مبارزه با استکبار جهانی بخشی از رویدادهای این ماه است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

سردار رادان با بیان اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد، افزود: شب گذشته در شهرستان بمپور در درگیری بین گروهک تروریستی جیش‌الظلم‌ با گشت‌های انتظامی پلیس ۴ افسر و درجه‌دار نیروی انتظامی مجروح و یک نفر نیز به شهادت رسید. این شهدا پیوسته وجود دارند.