پرونده‌های بازنشستگان صندوق فولاد الکترونیکی می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق فولاد گفت: به رغم مشکلات موجود در راستای تامین منابع، اما برای نوسازی دفاتر امور بازنشستگی و به‌روز کردن دفاتر از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نشست رؤسای دفاتر امور بازنشستگی صندوق بازنشستگی فولاد با حضور ذوالفقار زمان، عضو هیئت‌مدیره و معاونان فنی و عملیات بیمه‌ای و توسعه مدیریت و منابع صندوق برگزار شد.

در ابتدای این نشست، هر یک از رؤسای دفاتر امور بازنشستگی در سخنان جداگانه به تشریح اقدامات صورت گرفته و همچنین مشکلات دفاتر و بازنشستگان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بیمه درمان پرداختند.

سپس ذوالفقار زمان، خدمات دفاتر امور بازنشستگی به بازنشستگان را بسیار حائز اهمیت و ارزشمند توصیف کرد و گفت: ما می‌دانیم که دفاتر امور بازنشستگی کمبودهایی برای خدمت‌رسانی دارند، اما ارائه خدمات در عین این کمبودها، مجاهدت بزرگی است که همکاران ما در دفاتر امور انجام می‌دهند.

راشدی، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز گفت: به رغم مشکلات موجود در راستای تامین منابع، اما برای نوسازی و بهسازی دفاتر امور بازنشستگی و به‌روز کردن تجهیزات دفاتر از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

وی الکترونیکی کردن پرونده‌های بازنشستگان را بسیار ارزشمند و مهم خواند و بر لزوم تسریع در انجام این موضوع در دفاتر تاکید کرد.

ابراهیمی، معاون فنی و عملیات بیمه‌ای نیز دفاتر امور را پیشانی خدمت‌رسانی صندوق به بازنشستگان خواند و گفت: رؤسای امور مناطق و همکاران ما در دفاتر برای خدمت به بازنشستگان زحمات زیادی متقبل می‌شوند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

وی افزود: این گونه نشست‌ها فرصتی برای رؤسای دفاتر است تا مشکلات موجود را بلاواسطه با مدیران ارشد صندوق مطرح کنند.

مدیر روابط عمومی صندوق نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه اقدامات دفاتر به صورت مرتب از سوی روابط عمومی منتشر می‌شود و همین موضوع سطح رضایتمندی بازنشستگان را افزایش داده است.