سرپرست ریاست جمهوری: باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری بدهیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور گفت: انصافا باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم.البته تاکنون دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور بعد از رای دادن در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی‌های انتخابات ریاست جمهوری در همه ادوار از یکسال پیش از موعد صورت گرفته است، اما به دلیل حادثه تلخ برای رئیس جمهور شهید و همراهانشان وزارت کشور موظف بود، طی پنجاه روز انتخابات را برگزار کند و تاکنون روند برگزاری بسیار خوب بوده است.

وی تصریح کرد: انتخابات یک موضوع فرابخشی است و نهادهای مختلفی درگیر آن هستند، اما اساس کار با وزارت کشور است که انصافا باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم. تاکنون دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نیز عملکرد خوبی داشته اند، ما از اول انقلاب چنین فشردگی برای برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و شاید برای اولین بار است که این وضعیت را تجربه می‌کنم.

وی تصریح کرد: مردم هم متاثر از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهشان هستند و در این انتخابات قطعا حماسه می آفرینند.

مخبر با تاکید بر اینکه حقیقتا خلاء رئیس جمهور فقید ما شهید آیت‌الله رئیسی در سرتاسر کشور حس می‌شود و حس نمی‌کردیم شاهد فقدان باشیم، گفت: ما با درایت رهبر معظم انقلاب این شرایط سخت در ۵۰ روز گذشته را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: وظیفه‌ای مردم دارند که بعد از تشییع شهدای خدمت شکل گرفته و رهبری تاکید داشتند که باید مردم همین حماسه را در انتخابات شکل دهند و امیدواریم مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم وظیفه خود را از اول انقلاب تا الان در جهت حضور انتخابات انجام داده و غیرتمندانه حضور داشتند. حاکمیت هم باید نیازمندی‌ها را فراهم کند. فضای انتخابات بسیار خوب فراهم شده و همه صندوق‌ها در داخل و خارج کشور فراهم است و از همه دست اندرکاران و اطلاعات امنیتی ناظر در انتخابات تشکر می‌کنیم.

مخبر اظهار کرد: هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در انتخابات نداشتیم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی افزود: شکل برگزاری انتخابات تا به امروز به گونه‌ای نبوده که مشکلی داشته باشد، اما برای اطمینان خاطر کاندیداها، بدون هیچ محدودیتی در پای صندوق رای نماینده و ناظر حضور دارند و بدون هیچ محدودیتی برای آنان کارت صادر شده و امیدواریم شاهد نتیجه بسیار خوب برای خدمت‌گزاری به مردم باشیم.

  • منبع خبر : ایلنا