مشارکت شهرداری قم در برپایی ششمین نمایشگاه کتاب دین
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به مشارکت مدیریت شهری در حوزه تبلیغات محیطی ششمین نمایشگاه کتاب دین اشاره کرد و گفت: شهرداری قم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، از نمایشگاه کتاب دین حمایت کرد تا حال شهروندان را خوب‌تر و بخشی از رسالت فرهنگی خود را محقق کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ظرفیت قم که رتبه نخست را در عرصه نشر کتب دینی دارد، بسیار بالاست و محصولات کتاب دین نتوانسته توقع شهروندان قمی به‌ویژه بازدیدکنندگان را رفع کند.

وی اضافه کرد: برای سنین کودک و نوجوان نیز باید به‌صورت تخصصی‌تر و جدی‌تر کار می‌شد، چراکه خانواده‌ها برای رفع نیازهای دینی فرزندان خود به دنبال کتب دینی مختص این سنین هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری قم این بوده که از هر آنچه که حال شهر قم را خوب می‌کند، حمایت کند و شهرداری قم در راستای حمایت از کتاب دین به میدان آمد تا حال شهروندان را خوب‌تر و به بخشی از نیازهای مردم توجه کند.

کلانترزاده از اکران ۱۵ بنر پرتابل‌های شهری و ۱۵۰ بنر آویز و همچنین انتشار پوسترهای اطلاع‌رسانی نمایشگاه در اماکن عمومی یاد کرد و گفت: از بسترهای فضای مجازی شهرداری نیز برای اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب دین بهره گرفته‌شده است.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی بود.