سلامت معنوی اسلامی باید جای خود را در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت پیدا کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور با اشاره به مظلوم واقع شدن معنویت و اسلام در نهاد های آموزشی اظهار داشت: با تمام وجود باید تلاش کنیم سلامت معنوی اسلامی جای خود را در آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و در جایی که محل ارائه خدمت به مردم است، پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید علیرضا مرندی روز جمعه در اختتامیه همایش سلامت معنوی در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: باید قدردان نسل جوان بعد از انقلاب اسلامی باشیم و ارزش های نظام اسلامی را به آن ها انتقال دهیم چرا که حفظ ارزش های انقلاب اوجب واجبات است.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه بهداشتی درمانی ایران اسلامی با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و نباید این دستاوردها نادیده گرفته شود.

وی مطرح کرد: باید قدردان نسل جوان بعد از انقلاب اسلامی باشیم و ارزش های نظام اسلامی را به آن ها انتقال دهیم چرا که حفظ ارزش های انقلاب اوجب واجبات است.

در این نشست که با حضور اندیشمندان و متفکرین سلامت معنوی به میزبانی قم برگزار شد، اساتیدی چون دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر علیرضا منجمی، دکتر حسین شمس کوشکی، دکتر مهدی مصری، دکتر رحیم عالی، دکتر فریدون عزیزی به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در بخشی از این مراسم، پرچم حرم حضرت زینب(س) با حضور اساتید و شخصیت های کشوری به احتزاز درآمد.

گفتنی است هفتمین همایش سلامت معنوی از روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه با قرائت پیام آیت الله رئیسی رییس جمهور در قم آغاز شد و امروز پس از سه روز نشست های تخصصی در حوزه سلامت معنوی به کار خود پایان می دهد.