رضایت کارگران شهرداری الوند از روند فعلی پرداخت حقوق/ فقط مطالبات قدیمی را طلبکاریم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران شهرداری الوند در استان قزوین ضمن رضایت‌مندی از روند فعلی پرداخت حقوق که به موقع پرداخت می‌شود، از شهردار درخواست کردند پیگیر پرداخت مطالبات قدیمی آنها هم باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، تعدادی از کارگران خدماتی شهرداری الوند گفتند: کارگران خدماتی شاغل در شهرداری الوند که در استان قزوین واقع شده است، در حال حاضر در خصوص پرداخت به موقع حقوق هیچ مشکلی ندارند اما خواسته ما دریافت مطالبات قدیمی است که مربوط به حق سنوات و عیدی سالهای۹۸ تا ۹۹ می‌شود.

آن‌ها با بیان اینکه در این واحد معدنی حدود ۸۰کارگر خدماتی شاغل هستند، افزودند: موضوع پرداخت عیدی و سنوات را قبل از پایان سال با برخی مدیران شهرداری در میان گذاشته‌ایم اما هنوز انجام نشده است.

به گفته کارگران؛ این طلب‌های مالی کارگران مربوط به پیمانکار پیشین است اما مسئولان شهرداری قبل از خروج پیمانکار سابق وعده کرده بودند بدون پرداخت طلب کارگران با این شرکت تسویه حساب نمی‌کند با این حال پیمانکار از مجموعه خارج شد و دست کارگران برای دریافت مطالباتشان خالی ماند.

آن‌ها با بیان اینکه کارگران این مجموعه در عین حال منتظر دریافت مطالبات معوقه خود هستند، در ادامه افزود: در پیگیری مطالباتمان برخی از همکاران شکایت به اداره کار شهرستان البرز برده و رای پرداخت مطالبات خود را از کارفرما گرفته‌اند اما کارفرمای سابق تمکین نمی‌کند و پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گفته آن‌ها؛ نگرانی کارگران خدماتی این شهر، مشکلات معیشتی است که با افزایش گرانی‌ها هر روز فشار اقتصادی بر ما بیشتر می‌شود.

  • منبع خبر : ایلنا