درخواست کارگران تولی پرس قزوین برای دریافت مطالبات
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران کارخانه تولی پرس قزوین از مسئولان شهرستان البرز درخواست کردند به دلیل افزایش گرانی‌ها، حداقل بخشی از مطالبات سه ماهه سال جاری آنها را وصول کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، تعدادی از کارگران کارخانه تولی پرس قزوین گفتند: بابت سه ماه مزد فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال جاری از کارفرما طلبکاریم و از مسئولان می‌خواهیم حداقل بخشی از مطالبات سه ماهه سال جاری ما را وصول کنند.

به گفته آن‌ها؛ هم اکنون حدود ۳۰۰کارگر در مجموعه تولی پرس شهرک صنعتی البرز قزوین مشغول کارند. کارگران همواره با توجه به افزایش قیمت مواد مصرفی، نگران تامین معیشت خانواده‌های خود هستند.

این کارگران با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حقوق و سایر مطالبات کارگران به یک روال تبدیل شده است، در ادامه گفتند: متاسفانه شرکت‌های تولیدی برای پرداخت به موقع حقوق و عیدی و سایر مطالبات معوقه کارگران تحت مسئولیت خود، مرتبا کمبود منابع مالی را بهانه می‌کنند بنابراین با این استدلال پرداخت مطالبات کارگران را به ماه‌ها و روزهای بعد موکول می‌کنند و در برخی موارد حتی حاضر به پرداخت آن نمی‌شوند.

او در پایان افزود: ما کارگران تولی پرس قزوین برای رفع مشکلات معیشتی خانوادهای خود خواستار وصول طلب‌های عقب‌افتاده خود هستیم.

  • منبع خبر : ایلنا