خلاء وجودی شخصیت‌ها پر نمی‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان را به ملت شریف و عزیز ایران، هیئت محترم دولت، خانواده محترم ایشان و اعضای ستاد بزرگداشت امام تبریک و تسلیت می‌گویم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمدعلی انصاری در چهارمین نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره)، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان در سانحه سقوط هلیکوپتر سفر به استان آذربایجانی شرقی را تسلیت گفت.

وی ادامه داد: شهادت آیت الله رئیسی و همچنین شهادت وزیر امور خارجه، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی را به ملت شریف و عزیز ایران، هیئت محترم دولت، خانواده محترم ایشان و اعضای ستاد بزرگداشت امام تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی تاکید کرد: شب گذشته برای همه ما و همه مردم ایران شب بسیار تلخی بود. بسیاری از مردم و مسئولان دیشب در انتظار شنیدن خبر حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور، نخوابیدند. تلخی این حادثه، امروز به اوج رسید و در ساعات و لحظات بامداد با خبر دردناک شهادت رئیس جمهور انقلابی و مردمی روبرو شدیم. سنگینی این حادثه قطعاً سال‌ ها برتر ملت مردم سایه خواهد افکند. سخت‌ترین خبری که مردم ایران شنیدند چهاردهم خرداد اتفاق افتاد و آن رحلت جانباز امام خمینی بود. هیچ چیزی خلاء وجودی این شخصیت‌ها را پر نمی‌کند.
ادامه دارد…