حضور گسترده کارگران در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در سراسر ایران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
طبق گزارش های رسیده از شهرهای مختلف ایران اسلامی، کارگران در کنار اقشار مختلف مردم، حضوری چشمگیر و پرشور در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن و گرامیداشت جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، امروز شهرهای مختلف ایران اسلامی، شاهد راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن اقشار مختلف مردمی بود که برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به خیابان ها آمده بودند؛ کارگران هم در کنار اقشار دیگر مردم، همراه با خانواده های شان، حضوری چشمگیر در این راهپیمایی خودرویی داشتند.

برای کارگران تفاوت نمی کرد که خودروی شان سواری باشد یا وانت یا نیسان آبی، فقط می خواستند در این راهپیمایی شرکت کنند و لذا پرچم های خوش رنگ ایران را به دست فرزندان خود دادند و با خودروهای خود راهی خیابان های پیش بینی شده برای راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن رفتند.

کارگرانی هم که خودروی نداشتند با موتور و حتی با دوچرخه در این راهپیمایی حضور داشتند و همسر و فرزندان خود را ترک موتور سوار کرده و با به دست گرفتن پرچم ایران و تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، در خیابان های پیش بینی شده برای راهپیمایی ۲۲بهمن می چرخیدند تا به این طریق عشق و ارادت خود را به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نشان دهند.

*کارگران پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند

اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی سراسر کشور که با همسر و فرزندان خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شرکت کرده بود، در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، گفت: کارگران همواره پای کار انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و برای شان فرق نمی کند که راهپیمایی به صورت عادی برگزار شود یا این که راهپیمایی خودرویی و موتوری باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم افزود: کارگران اگرچه گلایه هایی از برخی مسئولان دارند اما وقتی حرف پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی باشد، پیش از هر کسی پای کار هستند و در صف مقدم دیده می شوند، کما این که در دوران دفاع مقدس بسیاری از شهدا و جانبازان از جامعه کارگری و مستضعف جامعه بودند.

*کارگران برای نظام جمهوری اسلامی جان می دهند

عباس شیری رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم هم که همراه با پسر و نوه های خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن شهر قم شرکت کرده بود، در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، گفت: ما کارگران اگرچه معتقدیم برخی از مسئولان به درد ما کارگران توجهی ندارند و حتی گاهی بر خلاف خواست جامعه کارگری عمل می کنند و تصمیم می گیرند اما ما بیشتر از هر قشری از اقشار مختلف جامعه ایران، پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، چون آن را مقدس می دانیم.

این فعال کارگری گفت: ما فراموش نمی کنیم که نظام جمهوری اسلامی، به ایران عزت و آبرو داد و ما در سایه این نظام، از امنیت و آرامش برخوردار هستیم و لذا خود را موظف به دفاع و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی می دانیم و حتی حاضریم جان خود را برای ماندگاری آن فدا کنیم.

*مسئولان قدر مردم و کارگران را بدانند

حاج تقی نصیری رئیس کانون بازنشستگان استان قم هم که همراه با همسر و دختران و نوه های خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن شهر قم شرکت کرده بود، در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، گفت: بازنشستگان مشکلات فراوانی دارند و از تبعیض هایی که در مسئله های مختلف از جمله همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود دارد گلایه دارند، اما با تمام این گلایه ها، ما نظام جمهوری اسلامی را دوست داریم و همانطور که در دوران دفاع مقدس در خط های مقدم جبهه برای ماندگاری نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم امروز هم پشتیبان این نظام مقدس هستیم.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قم افزود: ما بازنشستگان و کارگران، خودمان برای تأسیس این نظام، در صف اول مبارزات انقلابی با رژیم ستم شاهی بودیم و برای ماندگاری آن هم در تمام انتخابات ها حضوری فعال داشتیم و از این رو حضور در این راهپیمایی را با عشق و علاقه قلبی انجام دادیم و البته امیدواریم مسئولان نظام قدر این مردم را بدانند و نسبت به مشکلات شان بی توجه نباشند.

نصیری گفت: مسئولان باید برای تصمیمات در مورد بازنشستگان و کارگران، حرف نماینده کارگران و بازنشستگان را بشنوند، نه این که برای تصمیمات اینچنینی به سراغ کسانی بروند که یک شب هم طعم فقر و گرسنگی را نکشیده اند.

خاطرنشان می شود که بسیاری از کارگران هم که خودروی شخصی نداشتند با موتور سیکلت هایی که عکس امام خمینی و رهبری به آن چسبانده شده بود و با در دست گرفتن پرچم ایران، در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن حضور پیدا کرده بودند.

همچنین بسیاری از رؤسای تشکل های کارگری و بازنشستگی استان های مختلف ایران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، از حضور بسیار خوب کارگران و خانواده های شان در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲بهمن خبر دادند.