‌ با دشمنان عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران می‌جنگیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با آمریکا، صهیونیسم و هر کسی که عزت، کرامت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد، می‌جنگیم و مفتخریم که در چند جبهه مبارزه می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سردار حسین سلامی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سپاه صاحب‌الامر(عج) که پنجشنبه ۹ آذر در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) سپاه صاحب‌الامر(عج) شد، با بیان اینکه مفتخریم در چند جبهه می‌جنگیم، اظهار کرد: با آمریکا، صهیونیسم و هر کسی که بزرگی، شرف، عزت، کرامت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد می‌جنگیم و در همین راستا نیز در مسیر رفع فقر و استضعاف و محرومیت نیز گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در کشور ما احساس دینی، شعور انقلابی و حس برادری وجود دارد و ما به برکت قلب‌های بزرگ با هم کشور را می‌سازیم چرا که استعداد، احساس و عاطفه در کشور موج می‌زند و ایمان عمیق قلبی و احساس عمیق برادری سرمایه‌های اصلی ما برای حرکت به سمت افق‌های بلند است و طبق فرمایش معظم رهبری در آستانه فتح قله‌های بزرگ هستیم.

این مسئول تصریح کرد: با توکل به خداوند متعال به شکل کامل بر دشمنان غلبه می‌کنیم و نشانه‌های پیروزی در جبهه‌های مقاومت اسلامی و عزت و تسلیم ناپذیری و مقاومت مسلمانان باعث شده، دشمنان درمانده شوند.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی برای مردم روستاهای دور و نزدیک استان قزوین، مأموریت سپاه و بسیج است. این اقدام نسیم حیاتبخش است و روح و نور امید را در قلب‌ها زنده می‌کند و امید را در دل‌های مردم روشن خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس حجت‌های بزرگی برای عزت سرزمین هستند و تاریخ یک کشور با همین رشادت‌ها و شجاعت‌ها با افتخار می‌ماند. پیشکسوتان، بنیانگذار فرهنگ جهاد هستند و اگر در میدان‌های سخت نمی‌جنگیدند امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه هیچ یک از سرزمین‌های اسلامی از سلطه ستمکاران آزاد نمی‌شد.

وی در پایان گفت: دنیا چهره مخوف، بی‌رحم و جنایتکار دشمن را حداقل طی یک و نیم ماه گذشته مشاهده کرد و زمانی که چهره واقعی دشمن از پشت نقاب بیرون آمد و ذات خبیث آن‌ها برای همه جهانیان روشن شد، منطق انقلاب اسلامی درخشید و همه فهمیدند انقلاب اسلامی با آگاهی‌بخشی‌ رهبران خود، اذهان جهان را نسبت به واقعیت نفرت‌آمیز استکبار آشنا کرده است.