بازهم حادثه برای کارگران/ آتش سوزی کارخانه مواد شوینده شهرک شکوهیه قم ۱۱ کشته و مصدوم داشت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
آتش سوزی یک کارخانه مواد شوینده در شهرک صنعتی شکوهیه قم امروز سه شنبه 11 کشته و مصدوم شامل چهار کشته و هفت مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، جلیل گودرزی فر معاون فنی و عملیات اورژانس قم عصر سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در این کارخانه تاکنون چهار فوتی و هفت مصدوم در پی داشته است که تیم های امدادی برای پوشش حادثه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: هفت دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه تیم های مدیریتی و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده اند.

در همین رابطه محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم به ایرنا گفت: حال ۶ مصدوم سانحه آتش سوزی در کارخانه تولیدی مواد شیمیایی و حشره کش در شهرک شکوهیه قم وخیم است.

محسن اوروجی با بیان این که سانحه آتش سوزی تاکنون چهار کشته و هفت مصدوم داشته است که شدت آسیب به یکی از مصدومان جدی نبود، گفت: با توجه به وخامت حال و سوختگی بالای بالا، ۶ مصدوم دیگر سانحه ابتدا به بیمارستان کامکار قم منتقل شده و قرار است به بیمارستان های تهران و اصفهان منتقل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم عنوان کرد: علت اولیه عنوان شده برای دلیل وقوع سانحه نشت گاز حین کار بوده اما اعلام علت اصلی نیازمند کار کارشناسی دقیق است.

اروجی اظهار داشت: این کارخانه در سال ۹۸ نیز دچار سانحه شده بود و در آن سه تن کشته شده بودند.

وی مدیران، مهندسان، کارشناسان و کارگران کارخانه های صنعتی را به رعایت اصول ایمنی دعوت کرد و خواستار ایجاد امنیت محل کار برای کارگران شد.

پایان پیام