![اکران ۲۰۰۰ مترمربع تبلیغات شهری ویژه نیمه شعبان در قم/ اکران بنرهای راهنمای زائر در سطح شهر](https://iwna.ir/wp-content/uploads/2023/03/تبلیغات-محیطی-نیمه-شعبان-پویش-روز-امید.jpg)
به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج)، بر اهمیت فضاسازی شهری قم تاکید کرد و اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران و شهر قم در این ایام هرساله پذیرای خیل عظیم مشتاقان و علاقمندان خاندان اهل بیت(ع) است.
وی با بیان اینکه برنامهریزی مدونی در حوزه فضاسازی، زیباسازی و تبلیغات شهری برای ایام نیمه شعبان صورت گرفته است و جلسات کمیته تبلیغات شهرداری از ماهها قبل در این خصوص برگزار شده است، ابراز کرد: چاپ و اکران پویش “روز امید” در ۱۰۰ سازه سطح شهر به متراژ بیش از ۲ هزار متر مربع در این ایام انجامشده است.
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم، این تبلیغات و فضاسازیهای شهری با مشارکت و همکاری مسجد جمکران، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.
وی با اشاره به مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با هیئات مذهبی و ایستگاههای صلواتی در نیمه شعبان تصریح کرد: در حوزه اکران تبلیغات هیئات و گروههای مردمی، مواکب و ایستگاههای صلواتی نیز همکاریهای مختلفی اجرایی شده است.
کلانترزاده ادامه داد: چاپ و اکران بنرهای راهنمای زائرین جهت دسترسی به خدمات و امکانات در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران و راهنمای مسیرهای ورودی نیز در سطح مناطق و مسیرهای پیرامونی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران انجامشده است.