استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از استقرار شعبه تعزیرات حکومتی به‌منظور نظارت مستمر بر قیمت‌ها در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل بازار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن صادقی امینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای نظارت مستمر بر قیمت‌ها، حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل بازار، واحدی تحت عنوان تعزیرات حکومتی در سازمان مستقر شد.

وی هدف استقرار شعب تعزیرات حکومتی را ایجاد ثبات در بازار و حضور مطالبه گرانه و پیشگیرانه دانست و تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی از نظر ساختاری وظیفه نظارت بر بازار را ندارد و حلقه آخر نظارت بر بازار برای رسیدگی به تخلفات است؛ اما به لحاظ اهمیت، تعامل و همکاری و تسهیل امور، به نظارت در بازار کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، تشدید نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار، نصب تابلوی نرخ و صدور فاکتور مُهردار را الزامی دانست و بیان کرد: پس از دریافت گزارشات بی‌شمار و گلایه‌های شهروندان در خصوص گرانی میوه، طرح نظارت بر میدان مرکزی آغاز، و همه غرفه داران میدان مرکزی ملزم به نصب تابلوی نرخ‌نامه و صدور فاکتور همراه با مُهر خواهند بود.