کارگران حضور گسترده در انتخابات داشته باشند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک فعال کارگری گفت: بیش از ۴ ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و کارگران باید حضور گسترده در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، رسول گرگیج اظهارکرد: تا چند ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری برگزار می شود که بخش بسیار از جامعه استان کارگری است و باید حضور گسترده ای درانتخابات ۱۱ اسفند داشته باشند.وی بیان کرد: جامعه کارگری مشکلات مانند دستمزد،بیمه،معیشت و….. را دارد و جامعه کارگری استان باید کاندیدی انتخاب کنند که از جنس خودشان باشد و مشکلات آنها را پیگیری کند.گرگیج افزود: کاندید های مورد تایید جامعه کارگری هستند در زمان تبلیغات برنامه های خودشان را دقیق اعلام کنند که جامعه کارگری استان بهتر تصمیم گیری کند.

وی یاداورشد: قشر کارگر از مهمترین گروه‌هایی هستند که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی همراهی بی‌نظیری با نهضت عظیم انقلاب اسلامی داشته و دارند.جامعه کارگری نمایندگانی انتخاب خواهند کرد که بتوانند اهداف و منافع کارگران را دنبال کنند و به حق و حقوق خودشان برسند.

این فعال کارگری استان گلستان گفت: دولتمردان ونمایندگان مجلس نباید دراین شرایط حساس قشر عظیم جامعه کارگری را که امروزه بامشکلات زیادی مواجه هستند فراموش کنند.قطعا حضور کارگران درانتخابات میزان مشارکت را افزایش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: : کارگران نباید دغدغه معیشت داشته باشند و دولت و مجلس که درماه های پایانی خود قرار دارد باید به سمتی بروند که کارگران دغدغه تامین معیشت، مسکن و… نداشته باشند.