پرداخت بخش دوم معوقات فوق‌العاده ایثارگری و سختی کار و مدیریت بازنشستگان فولاد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت معوقات فوق العاده ایثارگری و سختی کار و مدیریت بازنشستگان فولاد در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم هر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی نصیری (معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد) از پرداخت معوقات فوق العاده ایثارگری و سختی کار و مدیریت بازنشستگان فولاد در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم هر ماه خبر داد.

نصیری تصریح کرد: در راستای تاکیدات مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بخش نخست معوقات آن دسته از بازنشستگان معزز فولاد که مشمول فوق العاده ایثارگری، سختی کار و مدیریت هستند قبل از عید نوروز پرداخت شد و بخش دوم نیز امروز(چهارشنبه) پرداخت گردید.

وی افزود: درصدد هستیم این معوقات در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم هر ماه پرداخت شود. کل این معوقات نیز تا مهرماه پرداخت می شود.

نصیری گفت: با تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، در سال جاری بودجه جداگانه ای برای رفاهیات بازنشستگان در نظر گرفته شده و تهیه و تنظیم آیین نامه نحوه هزینه کرد این بودجه نیز در دست اقدام است.

وی افزود: در این راستا درصدد هستیم با توجه به مشکلات معیشتی بازنشستگان، مبلغ وام ضروری و تعداد وام گیرندگان را افزایش دهیم که جزئیات آن پس از نهایی شدن اعلام می شود.