همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان/ آمادگی برای افزایش تعاملات
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار قم با بیان اینکه به‌غیراز بخش‌های ستادی، 10 سازمان شهرداری قم به‌صورت مستقیم با آموزش و پرورش استان در حال همکاری هستند، گفت: شهرداری قم آماده افزایش همراهی و همکاری با آموزش و پرورش استان است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت مقام معلم و جایگاه ویژه این قشر در آینده کشور و تربیت نسل‌ها اظهار داشت: معلمی شغل انبیا و از تأثیرگذارترین مشاغل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فضاهای تعاملی مناسبی بین شهرداری قم و آموزش و پرورش استان وجود دارد، ابراز کرد: با توجه به عضویت دائمی شهرداری قم در شورای آموزش و پرورش استان، شهرداری تلاش کرده در حد امکان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، زیرساختی، اجتماعی، آموزشی، مباحث زمین و … تعاملات مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان داشته باشد.

شهردار قم جایگاه ویژه معلمان را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری قم آماده همراهی و همکاری در برنامه‌های تربیت محور بوده و بخش‌های مختلف شهرداری قم در زمینه‌های مختلف آماده همکاری هستند.

وی با بیان اینکه به‌غیراز بخش‌های ستادی، ۱۰ سازمان شهرداری قم به‌صورت مستقیم با آموزش و پرورش استان در حال همکاری هستند، ابراز کرد: سازمان‌های تاکسیرانی، فرهنگی، اتوبوس‌رانی، حمل‌ونقل ترافیک، توسعه و عمران، سیما منظر، آتش‌نشانی، پسماند، آرامستان و میادین در حال همکاری مستمر و مستقیم هستند.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه برخی بوستان‌ها با تلاش معلمین به مکان‌هایی برای تدریس تبدیل‌شده است، اذعان کرد: در سطح معاونت‌ها، مناطق، روابط عمومی، خانه موزه، شهربازی، مجموعه آموزشی کام و… شهرداری قم تعاملات سازنده‌ای با آموزش و پرورش استان دارند.