طرح تکریم ارباب‌رجوع باهدف ارتقا سطح سلامت اداری و بهبود فرآیندها در شهرداری قم اجرا می‌شود / استقرار تیم بازرسی شهرداری قم در مناطق هشتگانه
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل بازرسی شهرداری قم با اشاره به آغاز طرح بازرسی دوره‌ای از مناطق هشتگانه شهرداری قم، از استقرار تیم بازرسی در منطقه یک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حمیدرضا مستقیمی با اشاره به تدوین برنامه سال ۱۴۰۳ اداره کل بازرسی شهرداری قم اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جهت بررسی خدمات و پروژه‌های جاری کلیه مناطق هشتگانه، بازرسی‌های دوره‌ای در مناطق مختلف شهری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله اجرای این طرح با استقرار همکاران اداره کل بازرسی در منطقه یک آغاز شد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری، این طرح از ۲۳ تا ۳۰ هرماه دریکی از مناطق و یا سازمان‌های تابعه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل بازرسی شهرداری قم یادآور شد: ازجمله اهداف این بازرسی‌های دوره‌ای، تشکیل جلسات کارشناسی به‌صورت استقرار در محل و بررسی پرونده‌های مناطق در حوزه‌های مالی، شهرسازی، املاک، فنی و عمرانی، خدمات شهری انجام می‌گیرد.

مستقیمی مهم‌ترین برنامه سال جاری شهرداری قم در حوزه بازرسی را اصلاح بهبود فرآیندهای اداری و اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع مطرح کرد و گفت: نظارت بر استقرار میز خدمت مناطق، نصب منشور طرح تکریم ارباب‌رجوع تکریم و ارتقا سطح سلامت اداری از مهم‌ترین اقداماتی است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.