نمایندگان مجلس که انتخاب می شوند پیگیر امنیت شغلی و معیشت کارگران باشند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک فعال کارگری گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر نمایندگان مجلس با رای مردم انتخاب می شوند و ما انتظار داریم که نمایندگان مجلس انتخاب می شوند پیگیر امنیت شغلی، معیشت کارگران باشند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،جوادکمیزی اظهارکرد: به پایان سال نزدیک می شویم و تورم روبه افزایش است و اکثر کارگران استان دچار مشکلات مالی هستند و حتی در اجاره خانه خود مانده اند.

وی ادامه داد: تا کمتر از یک ماه دیگر نمایندگان مجلس با رای مردم انتخاب می شوند و ما انتظار داریم که نمایندگان مجلس انتخاب می شوند پیگیر امنیت شغلی، معیشت کارگران باشند.سفره کارگران خالی است هر چه سریعتر دولت مجلس دست به اقداماتی بزند.

وی افزود: با تورم بیش از ۴۰ درصدی در جامعه حقوق ۸ میلیون تومانی نمی‌تواند امورات و نیاز خانوار کارگران را برآورده کند.مشکل کارگران بارها از زبان آنها بیان شده باشد ولی عزم و اراده جدی برای حل آنها دیده نمی‌شود.

کمیزی تصریح کرد: قشر زحمت کش کارگر از آسیب‌پذیرترین طبقات جامعه است که اولین آثار از فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند.در حال حاضر فاصله بین خط معیشت و حداقل دستمزد کارگران بالا است و این شکاف باید پر شود.

وی خاطرنشان کرد: از جامعه کارگری میخواهیم که حضور پرشوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری داشته باشند.انتخابات باشکوه ضامن امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران است.