نصب ۲۰۰ سازه نوری به مناسبت عید غدیرخم/ اجرای طرح‌های نوین نورپردازی برای شب‌های شهر قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: به دلیل موقعیت کویری، فرهنگ و زیست شبانه مردم، پیش‌بینی اجرای پروژه‌های نورپردازی جذابی برای پویایی و زنده‌تر شدن شب‌های قم در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان در جلسه کمیته تبلیغات شهری شهرداری قم به مناسبت عید غدیر خم، ماه محرم و حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: افزون بر ۲۰۰ سازه نوری به همراه سایر فضاسازی‌های محیطی به مناسبت عید غدیر خم در حال نصب در نقاط مختلف شهر به‌ویژه معابر پیرامونی حرم مطهر است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم اضافه کرد: به دلیل موقعیت کویری، فرهنگ و زیست شبانه مردم، پیش‌بینی‌های عملیاتی قابل‌توجهی برای زنده‌تر شدن شب‌های قم با طرح‌های نورپردازی نوین و جذاب در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان قم در ۲۶ آبان ماه سال جاری، افزود: از ماه محرم می‌توان نسبت به آماده‌سازی محیطی و عمومی جهت برپایی باشکوه این کنگره نیز استفاده بهینه‌ای شود.

جوادیان یادآور شد: بلوار پیامبر اعظم(ص) ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای برنامه‌های دینی، فرهنگی و فضاسازی‌های محیطی دارد و می‌توان بخشی از برنامه‌های پرمخاطب دینی و مذهبی را به این محور معنوی هدایت کرد.