مسئولین به گلخانه داران بیشتر توجه کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
گلستان-صاحب يكي از بزرگترين گلخانه داران خیار در استان گفت: کمبود نقدینگی، بالا بودن نرخ سود تسهیلات و نبود ثبات قیمت بازار از مشکلات ما گلخانه داران است.مسئولین به گلخانه داران بیشتر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،علیم قوجقی اظهارکرد: ما یک گلخانه تولید خیار با ۱۷۰۰۰ متر مربع داریم و ۵ نفر کارمند دائم مشغول به کار هستند.کارگران روز مزد مان در اوج برداشت خیار به ۵۰ نفر می رسد و حالت عادی روزانه ۲۵ نفر کارگر در این ۳ گلخانه مشغول به کار هستند‌.

وی ادامه داد: پروانه بهره برداری این گلخانه در مهر سال ۱۴۰۰ گرفتیم وبعد آن گوجه و خیار  کاشت کردیم.ما در محصولات مان از سموم خیلی استفاده نمیکنیم.

وی تصریح کرد: از مسئولین می خواهیم که به ما گلخانه داران بیشتر توجه کنند‌ و مشکلات تولید کنندگان را برطرف کنند.ما با تمام این مشکلات توانستیم اشتغال زایی خوبی ایجاد کردیم و سالانه فقط ۱۵ روز تعطیلات داریم.

وی خاطرنشان کرد: مکانی که گلخانه ما قرار گرفته دقیقا در مرز  شهری آزادشهر و گنبدکاووس قرار گرفته و این جاده خاکی است و ماشین های شخصی و بار بری به سختی عبور می کنند.بارها درخواست دادیم که این جاده ۳ کیلومتری را آسفالت کنند ولی تاکنون نتیجه ای نگرفتیم ومسئولین میخواهیم مشکل ما راحل کنند.