انتخابات ۸ تیر ریاست جمهوری  بسیار سرنوشت ساز است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،علی اصغر دهسنگی اظهارکرد: رئیس جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش در حین خدمت به مردم شهید شدند.شهید آیت الله رئیسی همیشه خالصانه به مردم جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و تلاش می کرد مشکلات مردم را حل کند. وی ادامه داد: روز ۸ تیرماه انتخابات ریاست جمهوری در […]

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،علی اصغر دهسنگی اظهارکرد: رئیس جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش در حین خدمت به مردم شهید شدند.شهید آیت الله رئیسی همیشه خالصانه به مردم جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و تلاش می کرد مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: روز ۸ تیرماه انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار می شود و روز سرنوشت سازی برای جمهوری اسلامی ایران است و در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی گفت:  در برهه زمانی کنونی، اهمیت این دوره از انتخابات بیشتر بوده و شرکت اقشار مختلف در آن ضروری است.شرکت پرشور مردم در انتخابات به قدرتمندی بیشتر ایران کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم استان و قشر زحمت کش کارگری که همیشه پای نظام وانقلاب بوده اند درخواست داریم که حضور پرشوری در انتخابات ۸ تیر ماه داشته باشند.