راه حل عبور از مشکلات کشور حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی گلستان گفت: راه حل عبور از مشکلات کشور حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است و در تمام ساختار سیاسی کشور نقش مردم بسیار پررنگ است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،رسول گرگیج در جمع کارگران خدماتی اظهارکرد: جامعه کارگری همیشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده وخواهد بود.کارگران در طول این چهل پنج سال که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد در تمامی عرصه مانند دفاع مقدس و… حضور پررنگ داشته اند.

وی ادامه داد: این روز ها همه جهان به انتخابات ایران نگاه می‌کنند و دشمنان شبانه روزی درحال تلاش هستند که مردم به پای صندوق های رای نروند و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند.حضور حداکثری مردم  در انتخابات ضریب امنیت را افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: کارگران مشکلات معیشتی  دارند و حقوق کارگران بسیار ناچیز هست و حتی به نیمه ماه هم  نمی رسد.نمایندگانی به رآی مردم به ویژه جامعه زحمت کش کارگری به مجلس می روند باید مشکلات این قشر مظلوم جامعه را بر طرف کنند.

فعال کارگری افزود: جامعه کارگری در توسعه و شکوفایی اقتصاد جامعه نقش مهمی دارد و  امنیت شغلی نیز مهمترین خواسته کارگران است.کارگران همیشه حضور پرشوری در انتخابات داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: راه حل عبور از مشکلات کشور حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است و در تمام ساختار سیاسی کشور نقش مردم بسیار پررنگ است.مردم مطمنا پای صندوق‌های رأی می آیند و با هر عقیده‌ای که دارند کاندید مورد نظرخود انتخاب می کنند.