خاتمه‌ی اعتراض کارگران دو کارخانه «کاغذ پارس» و «قند شوش»/ خطوط تولید فعال است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دادستان عمومی و انقلاب شوش از خاتمه اعتراضات ۱۰ روزه صنفی کارگران دو کارخانه «کاغذ پارس» و «قند شوش» و بازگشت به کار آن‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، براساس گزارشِ مسلم کرم‌اللهی (دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش)، کارگران دو کارخانه «کاغذسازی پارس» و «قند شوش» که در ۱۰ روز گذشته برای چند روز در واکنش به بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالباتشان اعتراض صنفی برگزار کرده بودند، با دخالت دستگاه قضایی و طبق توافق به عمل آمده به تجمع خود پایان دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با حضور نماینده‌های کارگران، مدیران عامل این شرکت‌ها و سایر مسولین شهرستان ادامه داد: پس از طرح خواسته و مطالبه‌های کارگران، نسبت به حل مشکل و رسیدگی به خواسته کارگران اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: مقرر شد کارگران هر دو شرکت به محل کار بازگردند که در حال حاضر با بازگشت کارگران به محل کار خود، هر دو شرکت به صورت فعال و با تمام ظرفیت مشغول تولید می‌باشند.

دادستان شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی پشتیبان تولید و حامی کارگران و کارآفرینان است، اظهار کرد: خواسته کارگران تحقق مطالبات مالی و برخی مزایا بود که این مطالبات تا حصول نتیجه نهایی توسط دادستانی شوش پیگیر می‌شود.

طی روزهای گذشته شمار زیادی از کارگران دو کارخانه «کاغذ پارس» و «قند شوش» به دلیل محقق نشدن برخی مطالبات خود دست به تجمع صنفی زده بودند.

  • منبع خبر : ایلنا