بیمارستان ولیعصر اراک در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
وزیر کشور گفت: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک از 18 سال پیش آغاز شده و تا این لحظه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و مسئولان و با استفاده از منابع سفر ریاست جمهوری، در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، احمد وحیدی در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از طرح ملی بیمارستان ۴۸۰ تختخوابی بیمارستان ولیعصر اراک، افزود: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک دولتی است و منابع آن از ابتدا توسط دولت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک به زودی توسط دولت تأمین می‌شود، ادامه داد: در دولت منابع خوبی برای این پروژه تأمین شده و منابع مالی مورد نیاز آن تا پایان پروژه و بهره‌برداری کامل همچنان تخصیص داده‌ می‌شود.

وزیر کشور اظهار داشت: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک با زیربنای ۵۵ هزار مترمربع در ۱۳ طبقه و دارای ظرفیت ۴۷۰ تخت‌خواب است. این بیمارستان مورد نیاز شهری همانند اراک با ظرفیت‌های صنعتی قابل توجه است و در مراحل پایانی قرار دارد. ممکن است این ظرفیت برای برخی استان‌های همجوار نیز مورد استفاده باشد.