برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری قم برای عید ولایت/ از نصب المان‌های نوری تا بهسازی مبلمان شهری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
همزمان با دهه ولایت و جشن بزرگ عید غدیر خم، طرح‌های متنوع نورپردازی، نصب المان، تعمیر و اصلاح مبلمان شهری در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، همزمان با دهه ولایت و جشن بزرگ عید غدیر خم، طرح‌های متنوع نورپردازی، نصب المان، تعمیر و اصلاح مبلمان شهری در دستور کار شهرداری قم و به‌ویژه سازمان زیباسازی قرارگرفته است.

در همین خصوص و به مناسبت دهه ولایت و جشن عید غدیر خم از المان‌های نوری ۳۲ پر و نجومی با قابلیت تنظیمات و حالت تبریک عید غدیر به تعداد ۱۱۰ عدد در سطح شهر نصب و رونمایی خواهد شد.

همچنین به همین مناسب ۷۴ استکیر المان سرو در سطح شهر نیز تعویض و  ۲۰۰ آویز با موضوع دهه ولایت و عید غدیر خم در مناطق مختلف شهری نصب شد.

۴۰ المان بیرق در هسته مرکزی شهر و میدان آستانه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز تعویض خواهد شد.

تعمیر و بازسازی تابلوی زیرگذر تونل غدیر، بازسازی و نورپردازی و ورودی این تونل، به همراه تعمیر و بازسازی المان غدیر واقع در بلوار غدیر نیز همزمان با شب عید غدیر خم به اتمام می‌رسد.

بهسازی و نوسازی کلیه مبلمان های شهری واقع در میدان بزرگ امام خمینی(ره) و تعمیرات بازسازی و ساماندهی المان بزرگ انقلاب واقع در ابتدای پیاده راه انقلاب نیز بخشی از پیش‌بینی‌های سازمان زیباسازی شهرداری قم همزمان با دهه امامت و ولایت است.