از افزایش سهم صندوق بازنشست فولاد در بودجه ۱۴۰۳ حمایت می‌کنیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو کمیسیون‌ اجتماعی و رییس فراکسیون کارگری مجلس گفت: از بازنشستگان صندوق فولاد در لایحه بودجه ۱۴۰۳ حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی بابایی کارنامی (نماینده مردم ساری و رئیس فراکسیون کارگری مجلس) در رابطه با مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: واقعیت این است که صندوق فولاد با توجه به آنکه ۸۶ هزار بازنشسته فولادی و معدنی را تحت پوشش دارد و با مشکلاتی در زمینه تامین منابع روبرو است ضروری است تا نام صندوق فولاد در لایحه بودجه سال آینده همانند صندوق‌های کشوری و تامین اجتماعی به صورت متمایز و مشخص درج شود.

عضو کمیسیون‌های تلفیق و اجتماعی و رییس فراکسیون کارگری مجلس گفت: از بازنشستگان صندوق فولاد در لایحه بودجه ۱۴۰۳ حمایت خواهیم کرد.

علی بابایی کارنامی گفت: در راستای حمایت از بازنشستگان فولاد اخیرا جلسه‌ای را با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار نمودیم که در این جلسه، مدیرعامل صندوق فولاد و جمعی از نمایندگان کانون‌های بازنشستگی فولاد حضور داشتند و در خصوص مطالبات صندوق از دولت و بودجه آن در سال ۱۴۰۳ تبادل نظر و رایزنی شد.

وی افزود: واقعیت این است که صندوق فولاد با توجه به آنکه ۸۶ هزار بازنشسته فولادی و معدنی را تحت پوشش دارد و با مشکلاتی در زمینه تامین منابع روبرو است ضروری است تا نام این صندوق در لایحه بودجه سال آینده همانند صندوق‌های کشوری و تامین اجتماعی به صورت متمایز و مشخص درج شود.

بابایی کارنامی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه اعلام کرد که این سازمان در حد توان خود برای حمایت از صندوق فولاد در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اقدام خواهد کرد.