اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سال جاری خبر داد و گفت: احداث ایستگاه‌های سبز در پردیسان به 25 ایستگاه اتوبوس می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ویژه حمل‌ونقل عمومی در توسعه شهری و کاهش بار ترافیکی معابر و آلاینده‌ها در سطح شهر اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در زمینه حمل‌ونقل عمومی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و اگر کیفیت خدمات‌دهی در این حوزه افزایش پیدا کند، شهروندان برای استفاده هرچه بیشتر از آن ترغیب خواهند شد که در نهایت به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی در ادامه به اقدامات منطقه هشت شهرداری قم در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات‌دهی در این حوزه پرداخت و ابراز کرد: در ۳ ماهه نخست سال جاری مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح منطقه اجرا شده است که شامل احداث ایستگاه‌های سبز، تابلو گذاری، نصب نیمکت و رنگ‌آمیزی بوده و اجرای این موارد کماکان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه  ۹۲ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه وجود دارد افزود: مناسب‌سازی در تمامی این ایستگاه‌ها انجام‌شده که شامل تابلو گذاری و تعبیه نیمکت نشیمن برای مسافران است و همچنین ۱۵ایستگاه سبز احداث‌شده است که تعداد این ایستگاه‌ها تا چند ماه آینده به ۲۵ ایستگاه می‌رسد.