اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه کشور در تقابل با فتنه‌گران است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یوم الله ۹ دی، روزی ماندگار و تجربه ای بی بدیل در دشمن شناسی و ولایتمداری مردم ایران بود و فتنه های ۸۸ و ۱۴۰۱ نشان دادند که اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه اقتدار نظام اسلامی برای مقابله با ابرقدرت های جهان است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمدعلی مقدم در رابطه با ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با رهبری و شهداء، اظهار کرد: یوم الله ۹ دی، نقطه عطف تاریخ هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران است و دهه بصیرت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای این حماسه عظیم و ضد استکباری و همچنین روز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: به فرموده امام خامنه ای: “۹ دی در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران زد و این کار را خود مردم کردند و یک حرکت خودجوش بود این نشانه این است که این مردم بیدار و هوشیارند”. بنابراین بصیرت به معنای قدرت درک صحیح امور و توانایی برای شناخت حقیقت است همانطوریکه مردم فهیم ایران اثبات کردند که حقیقت را واقعا شناخته اند لذا برای دفاع از این امر جان و عزیزان خود را فدا کردند تا به اصل نظام لطمه ای وارد نشود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: اجتماع و قیام ۹ دی در پاسخ به فتنه ۸۸ که نمونه ای از انحرافات خواص جامعه اسلامی بود، شکل گرفت لذا هم در فتنه ۸۸ و فتنه های قبل از آن و هم در فتنه و جنگ ترکیبی اخیر که به بهانه آزادی زنان و حجاب برنامه ریزی شده بود، فقط نابودی اصل نظام و ولایت فقیه نشانه گرفته شده بود اما شعور سیاسی و اطاعت محض از رهبری همه این توطئه های شیطانی را خنثی کرد و محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را به هم ریخت و شیطان بزرگ هر بار با شکست سختی عقب نشینی کرد.

مقدم با تاکید بر اینکه بازخوانی فتنه ۸۸ نیاز همیشگی انقلاب و سبب انسجام ملی کشور و نظام ما است، تصریح کرد: فتنه ۸۸ با طراحی ۱۰ ساله عوامل خارجی و نفوذی های داخلی به وجود آمد و اگر فتنه ۸۸ و فتنه اخیر با این حجم از خسارت و تلفات جانی و مالی در هر کشور قدرتمند و مدعی آزادی اتفاق می افتاد حتما سران حکومت آن کشورها را ساقط می کرد به طوریکه به هیچ وجه نمی توانستند آشوب های اینچنینی را آرام و خنثی کنند اما همین فتنه های سهمگین کم سابقه در کشور ما با اتحاد و بصیرت مردم خاموش شد لذا می توان گفت که ۹ دی؛ روز تحقق معجزه و لطف الهی در حق ملت ما بود.

وی با بیان اینکه ایمان عمیق دینی حاکم بر دل‌های مردم است که دشمن نمی تواند با هیچ فتنه ای نظام و انقلاب ما را نابود کند، افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی همیشه بوده و الان نیز با همراهی عده ای خودفروخته تشدید شده است اما در روز بصیرت همراهی مردم با انقلاب و رهبری، اوج دلبستگی مردم به نظام را نشان می دهد زیرا مردم ثابت کردند که با وجود همه مشکلات پای ایمان، اعتقادات و انقلاب خود ایستاده اند و همواره به نظام و ولایت اعتماد کامل دارند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه فتنه ها خط جداکننده حق از باطل و انقلابی از منافق است، گفت: در فتنه اخیر عده ای همچون فتنه گران سال ۸۸ با بی بصیرتی می خواستند نظام اسلامی ما را به نظام سکولار و بی دین تبدیل کنند اما خنثی شدن فتنه اخیر، استمرار و گسترش بلوغ سیاسی مردم ایران و نشات گرفته از بصیرت مردمی در ۹ دی سال ۸۸ بود چراکه عبرت آموزی از حوادث و قیام های قبلی از عوامل مهم بصیرت زا است که مردم ما این را در فتنه اخیر به خوبی اجرا کردند.

وی عنوان کرد: روز بصیرت، عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخی ملت ایران و روز خلق حماسه ای ماندگار و نماد ولایتمداری ملی ما است و طبق فرمایش حضرت آیت الله امام خامنه ای: ۹ دی، انقلاب سوم است و از مهمترین دستاوردهای این یوم الله، اتحاد مجدد مردم با ولایت، ناکامی جریان فتنه گر و حفظ انقلاب اسلامی بوده است.

مقدم با تاکید بر اینکه جهاد تبیین حماسه ها و قیام های مردمی همچون ۹ دی سبب شناختن هر چه بیشتر دشمنان می شود، اذعان کرد: در فتنه ترکیبی اخیر که مزدوران شعار “زن، زندگی و آزادی” را بهانه ای برای تجزیه ایران و سقوط نظام و ولایت فقیه کرده بودند، عده ای بسیار از بسیجیان، مردم، نیروهای امنیتی و … که از درک سیاسی و بصیرت بالایی برخوردار بودند نگذاشتند باری دیگر انقلاب ما دشمن شاد شود و عده ای تروریست و داعش صفت به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: یوم الله ۹ دی، روزی ماندگار و تجربه ای بی بدیل در دشمن شناسی و ولایتمداری مردم مومن ایران بود و همچنین فتنه های ۸۸ و ۱۴۰۱ نشان دادند که اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه اقتدار نظام اسلامی برای مقابله با ابرقدرت های جهان است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی و جمهوری است لذا از این قدرت ملی باید برای مدیریت آینده انقلاب در برهه های گوناگون بهره گرفت و همچنین زنده نگه‌داشتن و بزرگداشت این یوم‌الله و تبیین دستاوردهای و روشنگری آن وظیفه‌ای همگانی است چراکه اجانب همیشه در کمین شروع فتنه ای جدید هستند و به فرموده مقام معظم رهبری: باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

  • منبع خبر : ایسنا