۹۹درصد کارکنان واجد شرایط شهرداری قم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در مجموع 99 درصد از کارکنان واجد شرایط شهرداری قم حداقل یک نوبت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سیدعلی بیگدلی، با اشاره به واکسیناسیون کارکنان شهرداری قم اظهار داشت: تاکنون تعداد سه هزار و ۲۳۹ نفر از کارکنان واکسینه شده‌اند و تعدادی محدودی از آنان نیز به علت بیماری و ابتلا به کرونا موفق به دریافت واکسن نشده‌اند.

وی با بیان اینکه در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با اقدامات صورت گرفته در راستای ترغیب و تشویق کارکنان و خانواده آن‌ها، بحمدلله مشارکت آنان در زمینه واکسیناسیون بسیار چشمگیر بوده است، تصریح کرد: در مجموع به ۹۹ درصد از کارکنان واجد شرایط شهرداری قم واکسن کرونا تزریق‌شده که دریافت‌کنندگان واکسن، ۶۲ درصد دوز اول و دوم و ۳۸ درصد فقط دوز اول را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اقدامات قانونی طبق بخشنامه‌های سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اندک کارکنانی که به دلایل غیرموجه اقدام به واکسیناسیون ننموده‌اند مبادرت و پیگیری‌های مجدانه جهت انجام واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی  هر دو دوز کل کارکنان شهرداری قم در دستور کار است.

پایان پیام