۵۰۰ سلول به ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری 500 سلول به ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین شعبانزاده در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ورودی و خروجی قم امسال حجم تردد بسیار بالایی را تجربه می کند و خط کشی و تابلو گذاری‌های جدید به خصوص در محورهای منتهی به حرم مطهر اصلاح شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: ۱۴ پارکینگ در اختیار شهرداری ظرفیت ۶ هزار سلول پارک دارد و علاوه بر آن از برخی فضاهای روباز شهری نیز برای افزایش موقت این ظرفیت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ سلول پارکینگ از ابتدای سال اضافه شده است، گفت: مکانیزه کردن پارکینگ و پل‌های عابر پیاده در دستور کار شهرداری قم است.

شعبانزاده با اشاره به مشکلات مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده در شهر اظهار داشت: ۶ میلیارد تومان هزینه مکانیزه کردن هر پل عابر پیاده در شهر است.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی پایانه مسافربری میدان هفتاد و دو تن نیز گفت: دو سکو برای استقرار اتوبوس‌های برون شهری در این میدان احداث و خودروهای سواری در صورت توقف مقابل این سکوها توسط دوربین‌های ثبت تخلف ساکن جریمه می‌شوند.