گودرزی: مرگ بر کسی که تولید نارضایتی می‌کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران کشوری مقتدر و دارای تفکر راهبردی و توان بازدارندگی است، گفت: مرگ بر آمریکا و عناصر خودفروخته ای که ستون پنجم و پیاده نظام دشمن هستند، مرگ بر کسی که تولید نارضایتی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس گودرزی در جلسه علنی‌ امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: ایران کشور بهترین‌هاست، بهترین رهبری، مردم، جوانان، سرزمین، ذخایر و معادن، اعتقادات، باورها و سنت‌ها و بهترین ارزش‌های انسانی و الهی را دارد. نظام سلطه چشم دیدن این بهترین‌ها را ندارد و می‌خواهد کشور مقتدر ایران و ملت با عظمت آن را زمین گیر کند اما زهی خیال باطل.

نماینده بروجرد تاکید کرد: ایران کشوری مقتدر، باثبات، عمیق، پایدار و دارای تفکر راهبردی و دارای نظام ارزش‌های الهی و توان بازدارندگی است. ایران دارای مردمی معتقد، غیرتمند، وفادار، نجیب، عاشق اهل بیت(ع)، وفادار به انقلاب، دلداده امام (ره)، ارادتمند رهبری، آگاه، دشمن‌شناس و پای کار انقلاب دارد. مردم در دفاع از انقلاب از مسئولان جلوتر بوده و سهامداران و صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

گودرزی اضافه کرد: مرگ بر آمریکا و عناصر خودفروخته‌ای که ستون پنجم و پیاده نظام دشمن هستند، مرگ بر هر مسئولی که از بیت‌المال مسلمانان حقوق بگیرد و به مردم خدمت نکند. مرگ بر کسی که تولید نارضایتی می‌کند.

گودرزی در پایان اظهار کرد: چرا باید در یک فرودگاه مسافران چندین ساعت معطل باشند و کسی پاسخگو نباشد. مسئولان مکلف به خدمت صادقانه به مردمی هستند که از امت حجاز پیامبر (ص) بهترند و پای کار انقلاب بوده و دشمنان این نظام و انقلاب را برای بار دیگر مأیوس خواهند کرد.