کم‌کاری‌های حوزه آموزش و پرورش جبران شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
استاندار قم گفت: نیازمند توجه ویژه به آموزش و پرورش هستیم و حوادث اخیر نیز ثابت کرد که در این حوزه کم‌کاری‌هایی داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محمدتقی شاهچراغی امروز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه در اجلاسیه سالیانه بسیجیان استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هیئت‌های مختلف اندیشه‌ورز باید در پیشنهادات خود نقش و جایگاه قم را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مدیران دولت سیزدهم با روحیه بسیجی در حال خدمت هستند، مطرح کرد: جهت‌گیری‌ها به سمت اصلاح وضعیتی است که بخشی از آن از گذشته باقیمانده است.

استاندار قم با بیان جایگاه استان، حوزه علمیه را یکی از برکات قم دانست و عنوان کرد: باید به موضوع اشتغال در قم متناسب با فرهنگ این استان توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر اینکه فضای خوبی برای پیشبرد برنامه‌ها در استان قم حاکم است، خاطرنشان کرد: جلسات مستمر نمایندگان سه قوه در استان قم درحال برگزاری بوده و پیگیری‌های خوبی از این طریق در خصوص حل مشکلات استان انجام می‌شود.

شاهچراغی با بیان اینکه باید نتیجه طرح‌ها برای همه قابل‌لمس و مشاهده باشد، تصریح کرد: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم، توسعه مراکز فنی و مهارتی به علت افزایش اشتغال‌زایی است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اندیشه‌ورزی وظایفی به ادارات استان محول شده است، یادآور شد: نیازمند توجه ویژه به آموزش و پرورش هستیم و حوادث اخیر نیز ثابت کرد که در این حوزه کم‌کاری‌هایی داشته‌ایم.