پیگیری مجدانه مدیریت شهری برای حل مشکلات شوارع محله جمکران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به مشکلات شهروندان برای تعریض شوارع برخی از محله‌های جمکران گفت: موضوع تدقیق نقشه شوارع در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، زین‌العابدین قراچورلوی در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر قم از منطقه جمکران، با اشاره به مشکلات شهروندان برای تعریض شوارع برخی از محله‌های جمکران اظهار داشت: موضوع تدقیق نقشه شوارع در دست اقدام است.

وی کاربری زمین‌های موجود و توافق با شهرداری در این اراضی را مورد توجه قرار داد و افزود: به استناد بند ۸ قسمت الف شورای عالی معماری و شهرسازی، تغییر کاربری فضای سبز غیرقابل امکان است که برای حل مشکل مردم باید این موضوع پیگیری شود.

به گفته مدیر منطقه پنج شهرداری قم، پس از تدقیق شوارع، برای قابلیت اجرا، موضوع در کمیسیون ماده ۵ مطرح شد که تنها شارع شهید حاج رضایی تعیین تکلیف شده و مابقی مانده است و این در حالی بوده که برای توافق با مالکین یا صدور مجوز به تعیین تکلیف شدن همه شوارع نیاز داریم و نمی‌توانیم تنها یک شارع را در دستور کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: امکان تأمین مالی ازجمله توافقاتی بوده که با توجه به عدم تعیین تکلیف همه شوارع معطل‌مانده است.

قراچورلوی خاطرنشان کرد: مشکلات را به مدیران مربوطه در شهرداری و استان اطلاع دادیم و امیدواریم که مشکلات محلات جمکران حل شود.