پیش‌بینی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق هشت‌گانه شهر قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: در تمام مناطق هشت‌گانه شهرداری قم ظرفیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی رمضانی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در تمام مناطق شهرداری قم ظرفیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در موضوعات مختلف محاسبه و معرفی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذار بر اساس این ظرفیت‌ها، نیازمند اهتمام بیشتر مناطق و پیروی از سیاست‌های کار با بخش خصوصی است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه هر منطقه شهرداری ظرفیت ماهانه یک فراخوان سرمایه‌گذاری دارد، افزود: جذب سرمایه‌گذار نیازمند تغییر نگاه به بخش خصوصی است.

رمضانی با بیان اینکه بیشترین مأموریت شهرداری‌ها تاکنون پیگیری مسائل خدماتی و عمرانی بوده است، اضافه کرد: با این‌همه اهمیت فعالیت در حیطه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هر روز بیشتر روشن می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مطابق قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، این نهاد می‌تواند خارج از محدوده شهری نیز سرمایه‌گذاری داشته باشد، ابراز کرد: این قانون جدید است و عملی شدن آن نیازمند تغییر نگاه و فرهنگ‌سازمانی خواهد بود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به موفقیت شهرداری قم برای جذب سرمایه‌گذار در حیطه ساخت و تجهیز شهربازی گفت: با همین شیوه می‌توان در مسئله ساخت سینما، بوستان کتاب یا دیگر کاربری‌های فرهنگی و تفریحی وارد عمل شد.

رمضانی مطرح کرد: در ایجاد و ساخت مجتمع‌های انبارداری و سردخانه‌ها که هر دو نیاز شهر قم است نیز می‌توان وارد عمل شد و این نگاه محدودیت‌های کنونی برای جذب سرمایه در شهرها را کاهش می‌دهد.