پیام تبریک خبرنگارپیشکسوت کاشانی به مناسبت روز ملی شوراها
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار پیشکسوت منطقه کاشان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها طی پیامی این روز را به شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت.

به  گزارش خبرنگار کارگری « ایونا » در کاشان ، متن پیام بدین شرح است :

نهم اردیبهشت سالروزیکی از مهمترین رویدادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که نشان دهنده جایگاه مردم سالاری در مشارکت برای ساخت آینده ای بهتر است .

نهاد مقدس شورا مصداق عینیت بخشیدن فرآیند واگذاری امور به مردم است که باعث شده نقش مردم در تعیین سرنوشت خود دو چندان باشد.

یقیناً خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.

اینجانب فرا رسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را حضور اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان، شهر های تابعه و شورای بخش ها و روستاهای شهرستانهای کاشان  و آران و بیدگل که به خدمتگزاری مشغول و با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند تبریک گفته، و آمادگی خود را در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با بهره  گیری از تجربیات چندین ساله خود درعرصه رسانه ، خبر، فعالیت های اجرایی ، ستادی  و شورایی در مسیر توسعه و بالندگی شهرستان در ابعاد فرهنگی، دینی، اجتماعی و عمرانی اعلام می نمایم.

سید مصطفی دولت آبادی

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی