پوشش حداکثری ناوگان تاکسیرانی قم همزمان با عید قربان و مراسم دعای پرفیض عرفه/ شهروندان از ناوگان عمومی استفاده کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل‌ونقلی کامل ناوگان تاکسیرانی همزمان با عید قربان و برگزاری دعای پرفیض عرفه در سطح نقاط مختلف شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی نیک با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان و برگزاری دعای پرفیض عرفه در روزهای شنبه و یکشنبه اظهار داشت: به همین منظور تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم جهت جابه‌جایی و انتقال شهروندان به مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه سلام‌الله علیها صورت گرفته است.

وی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جهت جابه‌جایی شهروندان به مسجد مقدس جمکران را موردتوجه قرار داد و افزود: ناوگان تاکسیرانی قم طی این دو روز به‌صورت ویژه از تقاطع عمار یاسر و چهارراه بازار و بلوار پیامبر اعظم(ص) نسبت به جابه‌جایی شهروندان تا درب شماره دو مسجد مقدس جمکران  توسط تاکسی و خودروهای ون اقدام خواهد کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، عنوان کرد: با توجه به استقبال و برگزاری دعای پرفیض عرفه در جوار گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) نیز به میزان موردنیاز تاکسی‌های درونی شهری در میدان شهید مطهری استقرار خواهند یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور پرشور مردم در دعای عرفه نیز پوشش بی‌وقفه ناوگان تاکسیرانی قم به‌خصوص در محورهای منتهی به حرم مطهر مانند خیابان ساحلی، میدان شهید مطهری، بلوار بهار و میدان جانبازان به‌صورت حداکثری انجام می‌شود.

نیک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز شنبه از سوی پلیس راهور، انتظار می‌رود شهروندان جهت مدیریت مطلوب‌تر ترافیک عبوری از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند.