پارکینگ جنب میدان حضرت امام خمینی (ره) بهسازی شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
پروژه بهسازی پارکینگ جنب میدان امام خمینی با ایمن سازی تردد اهالی، دسترسی محلی از مسیر کندرو و تعیین محدوده پارکینگ عمومی اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین شعبان‌زاده با اشاره به بهسازی پارکینگ جنب میدان امام خمینی (ره)، از اجرای طرح تسهیل در آمد و شد و ایمن سازی مسیر تردد اهالی از باند کندرو مجاور این پارکینگ خبر داد و اظهار داشت: در این طرح مسیر کندرو آزادسازی و مسیر پیاده رو با هدف تسهیل در تردد اهالی و عابرین پیاده پیش‌بینی شده است.

وی گفت: پارکینگ میدان حضرت امام خمینی (ره) هر روزه میزبان وسایل نقلیه بسیاری است که برای عزیمت به شهرک شکوهیه و سایر شهرک‌های صنعتی از آن استفاده می‌کنند و نبود فضای مناسب پارکینگی در این محل موجب بهم ریختگی و نابسامانی در پارک وسایل نقلیه بخصوص موتورسیکلت‌ها می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در این طرح سعی کردیم با حداکثر ظرفیت موجود بتوانیم ضمن آزادسازی باند کندرو و مسیر تردد عابرین پیاده، میزبان وسایل نقلیه که متقاضی فضای پارکینگی هستند، باشیم تا شهروندان بتوانند با خیالی آسوده وسیله نقلیه خود را در آن به امانت بسپارند.