واکنش عضو کانون شورای اسلامی کار استان اصفهان به اظهارات فرماندار اردستان درباره افزایش حقوق
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو کانون شورای اسلامی کاراستان اصفهان در واکنش به اظهارات اخیر فرماندار شهرستان اردستان درباره تبعات افزایش حقوق کارگران، طی نامه‌ای از وزیر کشور خواست هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری کرده و وی را بر کنار کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، در پی اظهارات اخیر محمدرضا تاملی (فرماندار شهرستان اردستان اصفهان) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مبنی بر اینکه «با افزایش حقوق، کارگران به مواد مخدر روی می‌آورند»، محمدمرجانی (عضو کانون شورای اسلامی کار استان اصفهان)، این گفته را دهن کجی و توهین به جامعه کارگری دانسته که به هیچ عنوان قابل بخشش نیست. وی در نامه‌ای از وزیر کشور خواست ضمن برکناری فرماندار اردستان وی را وادار به عذرخواهی از جامعه کارگری کشور در رسانه ملی کند.

وی در این نامه با ابراز تاسف از مدیرانی که روش گفتار و بیان مطلب را به درستی آموزش ندیده‌اند، گفت؛ این گونه اعمال باعث بدبینی مردم می‌شود.

مرجانی با بیان اینکه بر اساس مواد ۶۹۷ تا ۶۹۹ قانون مجازات‌های اسلامی، گفته‌های محمدرضا تاملی (فرماندار اردستان) هتک حرمت و افتراست و این عمل جرم محسوب می‌شود، خطاب به وزیر کشور تاکید کرد: این بی‌حرمتی فرماندار اردستان باعث ناراحتی جامعه کارگری‌ شده است بنابراین از شما درخواست داریم ضمن برکناری این فرد، وی را وادار به عذرخواهی از کارگران در رسانه ملی کنید تا روان جامعه کارگری التیام خاطر ببیند. قطعا این موضوع در هفته کارگر پیش رو پیگیری خواهد شد.

  • منبع خبر : ایلنا