نهایی شدن مراحل تسطیح و آماده‌سازی پارکینگ‌های اطراف مسجد مقدس جمکران برای نیمه شعبان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: 160 هکتار زمین برای احداث پارکینگ‌ها و پارکسوارها در نظر گرفته‌شده است که مراحل تسطیح و آماده‌سازی تقریباً نهایی شده تا برای استقرار خودروهای سواری و اتوبوس‌ها دچار مشکل نشویم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین شهرستان قم با اشاره به اینکه تأمین پارکینگ موردنیاز زائرین جز اولویت شهرداری قم است، اظهار کرد: ۱۶۰ هکتار زمین برای احداث پارکینگ‌ها و پارکسوارها در نظر گرفته‌شده که مراحل تسطیح و آماده‌سازی تقریباً نهایی شده تا برای استقرار خودروهای سواری و اتوبوس‌ها دچار مشکل نشویم.

وی با تأکید بر اینکه در هر پارکینگ و پارک‌سوار ۴۵۰ سرویس بهداشتی تعبیه شده است، گفت: پارکینگ‌ها با رنگ‌بندی مشخص از هم تفکیک‌شده تا زائرین دچار مشکل نشوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از برپایی ۵ پایگاه اطلاع‌رسانی در درب‌های مسجد مقدس جمکران برای اطلاع‌رسانی به زائرین خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای ۱۳ تا ۱۵ شعبان استقرار خودروهای آتش‌نشانی را در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و ورودی‌های شهر را خواهیم داشت.