نقش حمل‌ونقلی مهم قم در جابه‌جایی مسافران اربعین/ تأکید بر تکریم زائران ورودی به قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه قم نقش مهمی در سفر اربعینی زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر رفت‌وبرگشت به کشور عراق دارد، گفت: با ایجاد ارتباط با مبادی سفر و هماهنگی با سرشاخه‌های سفر، شرایط جهت خدمات‌رسانی بهتر با وضعیت قابل‌قبول‌تری انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مسعود طبیبی در جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، اظهار داشت: باید از فرصت وجود واحدهای شاخص تجاری در نزدیکی دو پایانه مسافری میدان ۷۲ تن و پایانه مرکزی استفاده درستی شود و طرح‌های اقتصادی و علمی دقیقی در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اهمیت بهبود خدمات‌رسانی به مسافران ابراز کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در کنار ایجاد بستر مطلوب جهت خدمات‌رسانی به مسافران، نسبت به تحقق بودجه پیش‌بینی‌شده با جدیت اقدام نماید.

وی اهمیت خدمات‌رسانی شایسته به عموم مسافران ورودی به قم و همچنین زائران غیرایرانی را مورد توجه قرار داد و افزود: قم به دلیل موقعیت مواصلاتی خود، بارانداز مسافران عراقی در مسیر رفت‌وبرگشت به مشهد مقدس بوده که لازم است تا بسترهای لازم جهت ارائه خدمات مطلوب فراهم شود.

طبیبی با بیان اینکه قم نقش مهمی در سفر اربعینی زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر رفت‌وبرگشت به کشور عراق دارد، یادآور شد: با ایجاد ارتباط با مبادی سفر و هماهنگی با سرشاخه‌های سفر شرایط جهت خدمات‌رسانی بهتر با وضعیت قابل‌قبول‌تری انجام خواهد گرفت.